Vesivõimlemine

Vesivõimlemine karastab ja ergutab.

Pakub kõigile ideaalse ja turvalise treenimisvõimaluse.

 Vesivõimlemisel on palju häid positiivseid mõjusid: alandab kaalu, parandab liikuvust, suurendab lihasjõudu jms

Veekeskkonnas on keha kerge ja liigesed koormusest vabad.

Sobib nii vanadele kui noortele.

Ujumisoskus ei ole vajalik.

Tunnis sooritatakse harjutusi kõikidele lihasrühmadele, lihtsamaid koordinatsiooni-, venitus- ja lõdvestusharjutusi.

Treenides soojas (27-31kraadi) vees, parandatakse lihaste verevarustus, keha  hapnikusisaldust, alaneb vererõhk.

Osad ei suuda võimelda kuival, kuid saavad seda teha vees kui lihaste, kõõluste pinge on väiksem.
Seljavalude, liigesehädadega inimestele on vees võimlemine tõhusam.

Treeningkoormust saab suurendada ja kaloreid põletada vähema ajaga
ja vesivõimlemine annab hea enesetunne treenimise järgselt

Suure-Jaani Tervisekoja veekeskuses saab ka tegeleda vesivõimlemisega.

Vesivõimlemise treening sisaldub veekeskuse piletihinnas ja toimumisajad on:
esmaspäeval  kell 19
teisipäeval kell 15.00 ja kell 18
kolmapäeval kell 19
neljapäeval kell 14